Mesaj de Condoleanțe adresat Preasfințitului Părinte Veniamin Episcopul Basarabiei de Sud doamna Evdochia Goreanu mărturisitoare a Credinței Ortodoxe prin fapte bune. Preasfințite Părinte Episcop Veniamin al Basarabiei de Sud (Video )

 Mitropolia Olteniei, 

Arhiepiscopia Râmnicului, 

Protoieriile Drăgășani, Călimănești și Râmnicu Vâlcea

Parohiile Adormirea Maicii Domnului și Sfinții Arhangheli Mihail și Gavriil -Marcea comuna 

Ionești,

Parohia Sfântul Ierarh Nicolae Arhiepiscopul Milelor Lichiei și Sfântul Mare Mucenic Gheorghe 

Purtătorul de biruință-Câineni I, comuna Câineni,

Parohia Sfântul Mare Mucenic Dimitrie Izvorătorul de Mir -Valea Mare Băbeni III,

Parohia Sfânta Cuvioasă Parascheva cea mult folositoare ocrotitoarea Moldovei,

Județul Vâlcea , 

19 octombrie 2021


“ Veniți, binecuvântații Tatălui Meu, moșteniți Împărăția cea pregătită vouă de la 

întemeierea lumii. Căci flămând am fost și Mi-ați dat să mănânc; însetat am fost și Mi-ați dat să 

beau; străin am fost și M-ați primit; gol am fost și M-ați îmbrăcat; bolnav am fost și M-ați 

cercetat; în temniță am fost și ați venit la Mine.“


Preasfințite Părinte Episcop Veniamin al Basarabiei de Sud,


Am primit cu multă tristețe vestea Mutării premature a Doamnei Evdochia soție de preot 
și mamă credincioasă care a insuflat și copiilor săi dragostea față de credința și tradițiile 
poporului român. 

Adormita întru fericire mama Evdochia pe parcursul slujirii sale nobile s-a remarcat 
printr-o serie de calități deosebite smerenie, blândețe și ascultare calități care au ajutat-o în 
dezvoltarea personală și descoperirea lui Hristos și a nevoilor comunității alături de tatăl 
Preasfinției Voastre, cucernicul Părinte Ioan Goreanu.
În aceste zile noi, toți românii de pe ambele maluri ale Prutului ne unim în rugăciune 
rugându-ne Preamilostivului și Atotputernicului Dumnezeu cel ce-a biruit boldul morții să 
odihnească cu drepţii sufletul roabei Sale preoteasa Evdochia, în lumina şi pacea Împărăţiei 
Cerurilor unde nu este durere, nici întristare, nici suspin, ci viaţă fără de sfârșit, iar familiei 
îndoliate şi tuturor celor care au cunoscut-o şi preţuit-o, să le dăruiască mângâiere şi întărire 
sufletească.
Veșnica ei pomenire din neam în neam!
Dat cu prilejul Slujbei Înmormântării mamei Preasfințitului Părinte Veniamin Episcopul 
Basarabiei de Sud, slujbă oficiată în biserica Parohiei Puhoi din Republica Moldova, joi 21 
octombrie 2021

 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Consiliul Național Bisericesc reunit în ședință de lucru

Biserica Ortodoxă Română, un actor principal în menţinerea sănătăţii românilor. În Patriarhia Română funcţionează 45 de instituţii medicale şi farmaceutice

31 ianuarie 2018. Parastas pentru Voievodul Mircea cel Bătrân la Mănăstirea Cozia